Оригинална статия
Микроикономика
ЦЕНОВИ НАГЛАСИ В ПРОЦЕСА НА ПАЗАРНОТО ТЪРСЕНЕ НА ХРАНИ
Петко Тодоров - Институт за икономически изследвания при БАН
Получена: 10 юни 2022
Ревизирана:
Публикувана:
Сваляния: 0
Търси по JEL таг 0
Книжка 5/2015
JEL
Q11
D12
DOI https://doi.org/10.56497/etj1560505
Резюме
Представени са резултатите от изследване на нагласите на съвкупния потребител при изменение на цените на храните и безалкохолните напитки – по вътрешни и външни на процеса на пазарното потребителско търсене причини, както и следствията, предизвиквани от това изменение – върху компонентите на пазарното търсене. Зависимостите са илюстрирани с цените на хляба и хлебните изделия. Изследването се основава на системността на процеса на пазарното търсене.