Оригинална статия Микроикономика

НАГЛАСИТЕ В НЯКОИ ШИРОКО РАЗПРОСТРАНЕНИ МОДЕЛИ НА ПОТРЕБИТЕЛСКО ПОВЕДЕНИЕ

Андрей Минчев - Икономически университет - Варна
Получена: 01 юни 2022
Ревизирана:
Публикувана:
Сваляния: 0
Търси по JEL таг 0
Книжка 6/2021
JEL D9 D11 D12 D91
DOI https://doi.org/10.56497/etj2166604

Резюме

В маркетинга изучаването на потребителските нагласи като психологически променливи, предимно свързани с поведението при покупки, е от основно значение за предсказване на и влияние върху поведението на потребителите. Във връзка с това целта на изследването е да обобщи формирането и въздействието на потребителските нагласи върху решенията за покупки, вкл. вътрешните и външните фактори, от които нагласите се влияят в някои класически модели на поведение. Анализът е фокусиран върху разглежданите в тези модели нагласи, въз основа на което са изведени и представени таблично основните им характеристики. Предложените констатации допринасят за по-пълно обяснение на ролята на нагласите в поведението на потребителите, както и на тяхното значение при вземането на решения за покупка.

Изисквания за публикуване

Моля, запознайте се с изискванията, преди да продължите

Виж