Оригинална статия Бизнес-администрация и бизнес-икономика. Маркетинг. Счетоводство

ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА УСТОЙЧИВОСТ В ОНЛАЙН МАГАЗИНИТЕ

Надежда Димова - Нов български университет
Получена: 31 май 2022
Ревизирана:
Публикувана:
Сваляния: 0
Търси по JEL таг 0
Книжка 3/2021
JEL M3
DOI https://doi.org/10.56497/etj2166303

Резюме

Потреблението и потребителското поведение се променят изключително бързо през последните няколко години. В условията на COVID-19 този процес протича още по-динамично, което представлява сериозно предизвикателство за всички мениджъри и най-вече за работещите в областта на маркетинга. Възниква и една доста специфична особеност, свързана с постигането на устойчивост в онлайн магазините. Много са факторите, които оказват влияние върху тази своеобразна връзка, но тя остава важна както за потребителите, така и за компаниите. Имайки предвид всичко това, в изследването са представени и анализирани реалните възможности и начини, по които може да се постигне устойчивост при онлайн пазаруването.

Изисквания за публикуване

Моля, запознайте се с изискванията, преди да продължите

Виж