Оригинална статия Здравеопазване, образование и социални дейности

ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕТО, РАЗГЛЕЖДАНО ОТ ПЕРСПЕКТИВАТА НА МАРКЕТИНГОВИЯ ПРОДУКТ И НЕГОВИТЕ РАВНИЩА. ЕМПИРИЧЕН ПРИМЕР ОТ БЪЛГАРИЯ

Михаела Михайлова - Висше училище по застраховане и финанси
Получена: 31 май 2022
Ревизирана:
Публикувана:
Сваляния: 0
Търси по JEL таг 0
Книжка 2/2021
JEL I21 M31
DOI https://doi.org/10.56497/etj2166203

Резюме

Пандемията, започнала през 2020, се отразява на всички сфери на дейност. Сред тях е и образованието, а бързото му адаптиране към новата реалност е условие за гарантиране на нивото на неговото качество. За да се спазят препоръките за действие в условия на пандемия, образователният процес преминава изцяло в онлайн форма. Това се случва буквално за един ден, в който физическите класни стаи се превръщат във виртуални, а преподавателите и студентите са изправени пред предизвикателството да променят досегашните си подходи, за да отговорят и да се справят със ситуацията. Във връзка с това тук разбирането за онлайн обучението във висшите училища е сведено до нивото на маркетингов продукт, част от маркетинговия микс. Коментирани са различните нива на продукта в контекста на онлайн обучението, както и факторите, водещи до успех на продуктите. Изследвани са предимствата, недостатъците и възможностите за подобряване на онлайн обучението във висшето образование въз основа на собствено емпирично проучване сред 230 студенти в различни висши училища.

Изисквания за публикуване

Моля, запознайте се с изискванията, преди да продължите

Виж