Научен живот Обща икономика и преподаване

Маркетинг в действие – теория, практика, образование

Едуард Маринов - Нов български университет
Стефания Темелкова - no data
Димитър Трендафилов - no data
Получена: 13 авг 2022
Ревизирана:
Публикувана:
Сваляния: 0
Търси по JEL таг 0
Книжка 6/2019
JEL А10

Резюме

Маркетингът е една от най-динамично развиващите се области на академичната и практическата икономика през последните десетилетия. Подобно на всяка академична дисциплина, насочена основно към реално приложение, и при маркетинга връзката между теорията и практиката е изключително силна, като много често практиката изпреварва теорията. Това е така, защото въпреки че теорията се опитва да търси и дава задълбочени отговори на комплексни и сложни въпроси, в практиката са нужни незабавни решения за преодоляване на възникващите проблеми и предизвикателства.

Изисквания за публикуване

Моля, запознайте се с изискванията, преди да продължите

Виж