Анастасова, Л. (2012). Нива на туристическа лоялност към дестинация и фактори за повишаването й. - Бизнес посоки, бр. 1, с. 3-14.
Гвозденко, А. (2004). Логистика в туризма. Москва.
Жукова, М. (2006). Менеждмент в туристком бизнесе. Москва.
Миронова, Н. (2010). Приложение на информационно-комуникационните технологии в управлението на туристическата фирма. - Бизнес посоки, бр. 1-2, с. 113-119.
Новиков, В. С. (2007). Инновации в туризме. Москва: ИЦ ”Академия” 208 с.
Орловская, В. П., В. И. Фомичев (2011). Иновации в социально- культурном сервисе и туризме. Санкт-Петербург.
Рибов, М., М. Янева, Е. Великова и кол. (2005). Конкурентни стратегии в туризма. С.: „Тракия-М“.
Чанкова, Л. (2006). Системите за управление на качеството (ISO 9000) и логистиката на индустриални фирми в България. - Икономически алтернативи, бр. 3.
Чанкова, Л. (2011). Условия и предимства на въвеждането на логистичния подход във фирменото управление. Логистиката Настояще и Бъдеще. С.: ИБИС, с. 296-304.
Маркетингови проучвания и оценка на ефективността на националния маркетинг. ОП „Регионално развитие” 2007-2013, http://www.scribd.com/doc/ 90466334/Country-Report-RO-BG 113
Становище на Европейския икономически и социален комитет (2012) относно „Съобщение от Комисията до Европейския парламент, до Съвета, до Европейския икономически и социален комитет и до Комитета на регионите – Обновена стратегия на ЕС за периода 2011–2014 г. за корпоративната социална отговорност“. Брюксел, 24 май 2012.
Chen, J. and K. Popovich (2003). Understanding customer relationship management (CRM). People, process and technology. - USA Business Process Management Journal, Cleveland, Ohio, Vol. 9, N 5, p. 672-688.
Christopher, M., H. Peck (2003). Marketing Logistics. Butterworth–Heinemann UK.
Hall, C. M., A. M. Williams (2008), Tourism and Innovation. NY: Routledge.
Kotler, Ph., N. R. Lee (2005). Corporate Social Responsibility: Doing the Most Good for Your Company and Your Cause. Wiley.
Piboonrungroj, P. (2009). Methodological Implications of the Research Design in Tourism Supply Chain Collaboration. France, 18th demba summary academy.
Schumpeter, J .A. [1934 (1968)]. The Theory of Economic Development: An Inquiry into Profits, Capital, Credit, Interest and the Business Cycle. Harvard University Press.
Интернет източници:
http://www.hedna.org/
http://ec.europa.eu/index_bg.htm
http://whc.unesco.org/
http://www.gs1.org/gdsn
http://www.unep.fr/shared/publications/pdf/3207-TourismAgenda.pdf
http://www.wto.org/
http://www.wto.org/english/tratop_e/serv_e/gatsintr_e.htm
http://www.wttc.org/
http://www2.unwto.org/