Оригинална статия Градска, селска и регионална икономика

СТЕПЕНИ В ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯТА НА БЪЛГАРСКИЯ ТУРИСТИЧЕСКИ БИЗНЕС

Таня Горчева - Стопанска академия "Димитър А. Ценов"
Получена: 03 юни 2022
Ревизирана:
Публикувана:
Сваляния: 0
Търси по JEL таг 0
Книжка 5/2020
JEL P400 Q580 R110
DOI https://doi.org/10.56497/etj2065502

Резюме

Обособени са два периода на изследване на степента на интернациона-лизация на бизнеса – първият обхваща седем години преди приеманетона България в ЕС, а вторият период – почти десет години след подписванетона договора за членство. За установяването на степента на интернационализация на българския туристически бизнес е създадена система отпоказатели, които се свързват с производството на туристически услуги, секспорта им и с трансфера на чуждестранните инвестиции. Процесите наинтернационализация на бизнеса са разгледани в структурен и динамиченаспект, сравнявайки двата периода. Акцентирано е както върху проблемите итрудностите в бизнеса, така и върху постиженията и традициите в тази сфера.

Изисквания за публикуване

Моля, запознайте се с изискванията, преди да продължите

Виж