Микроикономика

ЗА МАРКЕТИНГОВИТЕ ПАРАДИГМИ И МАРКЕТИНГОВОТО ПРОСТРАНСТВО В ПРОМЕНЯЩИТЕ СЕ ФИРМИ

Юлия Узунова - Икономически университет - Варна
Получена: 17 юни 2022
Ревизирана:
Публикувана:
Сваляния: 0
Търси по JEL таг 0
Книжка 2/2003
JEL M31 L22 D21

Резюме

В началото на XXI век обществено-икономическата ситуация е коренно различна от тази в предходните етапи в развитието на България. Съвременната стопанска дейност на фирмите е свързана с вземането на динамични мениджърски решения, нуждаещи се от професионално прецизиране на техния маркетингов обхват, граници и предмет на въздействие по пазари. Чрез изследване на еволюционните промени в маркетинговия мениджмънт във фирмите са изведени класическата и неокласическата маркетингови парадигми. Въз основа на тях са фиксирани измененията в структурата на маркетинговите дейности и основните дименсии, разкриващи съдържанието на маркетинговото пространство, необходимо за осъществяване на динамично променящото се пазарно поведение на фирмите.

Изисквания за публикуване

Моля, запознайте се с изискванията, преди да продължите

Виж