Микроикономика
СЪВРЕМЕННОТО РАЗБИРАНЕ ЗА ПОТРЕБИТЕЛСКИЯ ИЗБОР КАТО РАЦИОНАЛНО ПОВЕДЕНИЕ, СТИМУЛИРАНО ЧРЕЗ ТЪРГОВСКИ ТЕХНИКИ ЗА УВЕЛИЧАВАНЕ НА ПРОДАЖБИТЕ
Михал Стоянов - Икономически университет - Варна
Получена: 15 юни 2022
Ревизирана:
Публикувана:
![](https://etj.iki.bas.bg/themes/ban/assets/images/with_circle.png)
Сваляния: 0
Търси по JEL таг 0
Книжка 1/2010
JEL
Резюме
Направен е кратък теоретичен преглед на съществуващите техники за стимулиране на продажбите и тяхното приложение в съвременния тър- говски бизнес. Използването на подобни инструменти е приоритет в бизнеса на фирмите и има увеличаваща се значимост при постоянно нарастващия брой на търговските формати и обекти. Преобладаващо търговските техники се употребяват като дискриминиращ фактор за отделни търговски марки и продукти при незначителни ценови различия.