Международна икономика
МАРКЕТИНГОВИ СТРАТЕГИИ И ИНСТРУМЕНТИ НА ПАЗАРА НА БАЛКАНСКИТЕ СТРАНИ
Цветанка Инджова - Нов български университет
Получена: 17 юни 2022
Ревизирана:
Публикувана:
Сваляния: 0
Търси по JEL таг 0
Книжка 6/2003
JEL
M31
F14
F02
O19
Резюме
Разгледан е процесът на изграждане на регионален пазар. Наблегнато е върху предпоставките и проблемите пред реализацията на идеята за балканска зона за свободна търговия. Анализирани са факторите на маркетинговата среда на Балканите, възможните варианти за сегментиране на новоразвиващия се пазар и за позициониране на продукцията на стопанските субекти. По-детайлно е изследвана спецификата на маркетинг-микса съобразно с особеностите на балканския регион.