ПРИЛАГАНЕ НА СЪВРЕМЕННИ СТРАТЕГИИ В СПЕЦИФИЧНИ АГРАРНИ СЕКТОРИ
Резюме
Ангажиментите на България към Общата селскостопанска политика на Европейския съюз са сериозно предизвикателство за функционирането на редица аграрни сектори и за подкрепата на техните позиции на международните пазари. Научният интерес към използването на специфични форми на маркетингови стратегии в пчеларството и в зърнопроизводството е в основата на монографичното изследване на доц. д.ик.н. Любомир Любенов „Маркетинг стратегии на агросектори и региони: фактор за надрегионална конкурентоспособност“. В него са предложени научнообосновани концепции за приложение на маркетингов инструментариум чрез създаване на устойчиви функционални структури за успешно пазарно сегментиране на пчелните продукти и използване на регионалния стопански потенциал.
Как да се цитира тази статия
Panusheff, Е. (2023). Prilagane na savremenni strategii v spetsifichni agrarni sektori. (Application of modern strategies in specific agricultural sectors). Economic Thought Journal, 68(4), 463-465 (in Bulgarian).