Бизнес-администрация и бизнес-икономика. Маркетинг. Счетоводство

БРАНД МЕНИДЖМЪНТЪТ - КАТАЛИЗАТОР В СЪВРЕМЕННИЯ БИЗНЕС

Надежда Димова - Нов български университет
Получена: 10 юни 2022
Ревизирана:
Публикувана:
Сваляния: 0
Търси по JEL таг 0
Книжка 5/2013
JEL M31

Резюме

Посочени са ролята и значението на бранд мениджмънта в съвременния бизнес. Изтъкнато е, че тенденциите в тази област са свързани с промени върху цялостното управление на търговските марки и начина, по който те се контролират от мениджърите. Представени са и митовете за бранд мениджърите, техните професионални качества, създаването на силни марки от обикновени потребители, както и условията за бранд мениджмънт.

Изисквания за публикуване

Моля, запознайте се с изискванията, преди да продължите

Виж