Оригинална статия Бизнес-администрация и бизнес-икономика. Маркетинг. Счетоводство

ПОДДЪРЖАНЕ И ЗАПАЗВАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКИЯ ИНТЕРЕС ПРИ РЕАЛИЗИРАНЕ НА МОБИЛНИ ПРИЛОЖЕНИЯ ИГРИ

Здравка Колева - Университет за национално и световно стопанство
Получена: 08 юни 2022
Ревизирана:
Публикувана:
Сваляния: 0
Търси по JEL таг 0
Книжка 6/2018
JEL M31 O3 L110
DOI https://doi.org/10.56497/etj1863603

Резюме

Анализирани са методите и средствата, чрез които се поддържа потребителският интерес при мобилни приложения игри. Разгледани са етапите, определящи продължителността на използване на дадено приложение. Посочени са причините, на които се дължи разочарованието на потребителя от него, и какви решения трябва да бъдат взети при разработването, за да се реализира то успешно. Частично е засегната и темата за възможностите, както и за трудностите, с които е свързано реализирането на продукт на глобалния пазар.

Изисквания за публикуване

Моля, запознайте се с изискванията, преди да продължите

Виж