Денева, А., М. Любенова (2015). Корпоративна социална отговорност: Приносът на бизнеса към устойчиво развитие. – В: Социално-икономически анализи. Стопански факултет към ВТУ „Св. св. Кирил и Методий“, кн. 1 (7).
Каменов, К. (2007). Власт – поведение и себедоказване на мениджъра. – Диалог, бр. 4, с. 15-24.
Каменов, К. (2015). Основи на управлението. В. Търново: „Фабер“.
Николов, Е. (2014). Глобалната инициатива по отчетност. – Диалог, бр. 4, с. 21-37.
Николов, Е. (2016). Global Reporting Initiative and its implementation in Bulgarian and Ukrainian enterprises. – Економiчний вiсник Донбасу, бр.4 (46), с. 182-187.
Николов, Е. (2017). Оценка на социалната отговорност на българските производители на велосипеди. – Алманах „Научни изследвания“. СА „Д. А. Ценов“-Свищов, бр.24, с.149-178.
Славова, И. (2015). Корпоративната социална отговорност в България: развитие, ограничения и предизвикателства. – Икономически и социални алтернативи, бр. 2, с. 113-126.
Стоянов, И. (2017). Стратегическо управление на услугите. С.: „Авангард Прима“.
Arnaudov, К., E. Koseska (2012). Business Ethics and Social Responsibility in Tourist Organizations in Terms of Changing Environment. Available at: http://www. sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042812011640
Balmer, J. M. T., S. M. Powell and S. A. Greyser (2007). Explicating Ethical Corporate Marketing. Insights from the BP Deepwater, Horizon Catastrophe: the Ethical Brand that Exploded and then Imploded. – Journal of Business Ethics 102(1), р.114, August 2011, doi: 10.1007/s10551-011-0902-1
Bendixen, M., R. Abratt (2007). Corporate Identity, Ethics and Reputation in Supplier-Buyer Relationships. – Journal of Business Ethics, Springer.
Giannarakis, G., N. Litinas, I. Theotokas (2011). A Delphi Study to Identify Corporate Social Responsibility Indicators: The Case of Greek Telecommunication Sector. – Journal of Sustainable Development, Vol. 4, N 2, doi:10.5539/jsd.v4n2p16 Available at: https://www.researchgate.net/publication
Kiriakidou, О., L. J. Millward (2000). Corporate identity: external reality or internal fit? – Corporate Communications: An International Journal, Vol. 5, Issue 1, p. 49-58, https://doi.org/10.1108/13563280010317587
Maignan, I., O. C. Ferrell and L. Ferrell (2005). A Stakeholder Model for Implementing Social Responsibility in Marketing. European Journal of Marketing 39(9/10), p. 956-977.
Sarker, H. F (2014). Corporate social responsibility of telecom industries in Bangladesh: Rhetoric vs. Realities. – Social Sciences, 3(6), р. 199-207. Available at: http://www.sciencepublishinggroup.com/j/ss), doi: 10.11648/j.ss.20140306.13.
Интернет-източници:
ISO/FDIS 26000, Social responsibility. Available at: http://www.iso.org/iso/home/ standards/iso26000.htm?archive=all
ISO 26000:2010, http://www.globalstd.com/pdf/rs-iso26000-2010.pdf
www.crc.bg
https://csr.bg/range
https://www.vivacom.bg
http://www.telenor.bg
https://www.mtel.bg