Оригинална статия Микроикономика

НОВИ ПОДХОДИ ПРИ ИЗСЛЕДВАНЕ НА ЧОВЕШКОТО ПОВЕДЕНИЕ И МОТИВАЦИЯТА В ОРГАНИЗАЦИИТЕ

Димитър Панайотов - Нов български университет
Получена: 10 юни 2022
Ревизирана:
Публикувана:
Сваляния: 0
Търси по JEL таг 0
Книжка 5/2014
JEL M12 D12 D21 M21 D23
DOI https://doi.org/10.56497/etj1459504

Резюме

Разгледани са теоретични предпоставки и послания, променящи ортодоксалността на икономическите теории, с извеждането на специфичните измерения на поведенческата икономика, както и необходимостта от взаимодействие между различните научни гледни точки при анализ на Мотивацията. Мотивацията в този контекст е проследена като многоаспектно и многофакторно явление за оценка, формиране и изграждане в организациите (интегративни тенденции, релации „рационално-ирационално”, „външно-вътрешно”, изследвания, индикатори и приложение на инструментариум по т. нар. нови теории).

Изисквания за публикуване

Моля, запознайте се с изискванията, преди да продължите

Виж